YENİŞEHİR BELEDİYESİ KVKK

logo

YENİŞEHİR BELEDİYESİ

KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİ HAKKINDA

AYDINLATMA METNİ

 

VERİ SORUMLUSU HAKKINDA

 

Bu aydınlatma metni, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanununun 10. maddesi ile Aydınlatma Yükümlülüğünün Yerine Getirilmesinde Uyulacak Usul ve Esaslar Hakkında Tebliğ kapsamında veri sorumlusu sıfatıyla YENİŞEHİR BELEDİYESİ tarafından hazırlanmıştır.

 

Söz konusu kanun gereğince hangi kişisel verilerin ve bunların hangi amaçla işleneceği, işlenen kişisel verilerin kimlere ve hangi amaçla aktarılabileceği, kişisel veri toplamanın yöntemi ve hukuki sebebi, kişisel verilerle ilgili kanunun 11’inci maddesinde sayılan ilgili kişi hakları ve kişisel verileri işleme konusunda istisnaların neler olduğu hususlarında bilgilendirme ve aydınlatma yükümlülüğünün yerine getirilmesi amaçlanmıştır.

 

KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENME AMAÇLARI

 

Belediyemiz, kişisel verileri ve özel nitelikli kişisel verileri işleme faaliyetlerini Kanunun 5inci ve 6ncı maddelerinde ortaya konulan veri işleme şartlarına uygun olarak yürütmektedir.

 

Kişisel verileriniz, belediyecilik hizmetlerinin yürütülmesi kapsamında aşağıda yer alan amaçlarla sınırlı olmak üzere işlenmektedir;

  • Adres tespiti ile ilgili işlemlerin yürütülmesi
  • Asansör ruhsat süreçlerinin yönetilmesi
  • Başvuru Sahibi Kayıtlarının Oluşturulması Ve Takibi
  • Başvuru, Talep / Şikayetlerin Takibi
  • Başvuru, Talep Takibi, Ziyaretçi Kayıtlarının Oluşturulması Ve Takibi
  • Belediye hizmetlerinin yerine getirilmesi, hizmet kalitesinin arttırılması
  • Belediye mülklerinin ecrimisil işlemlerinin yürütülmesi
  • Belediyeye Olan Borçların Tahsili
  • Belediyeye Olan Borçların Tahsili, Cezanın Onanması
  • Bilgi Güvenliği Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Borcu Yoktur Yazısı Sürecinin Yürütülmesi
  • Bos İsyeri Beyan İşlemlerini Yürütülmesi
  • Çalışan Adayı / Stajyer / Öğrenci Seçme Ve Yerleştirme Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Çalışan Adaylarının Başvuru Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Çalışanlar İçin İş Akdi Ve Mevzuattan Kaynaklı Yükümlülüklerin Yerine Getirilmesi
  • Çalışanlar İçin Yan Haklar Ve Menfaatleri Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Çalışanların Maaş İşlemleri Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Çevre denetim faaliyetlerinin yürütülmesi
  • Çevre faaliyetlerinin yürütülmesi
  • Danışmanlık ve rehberlik süreçlerinin yürütülmesi
  • Denetim / Etik Faaliyetlerinin Yürütülmesi
  • Disiplin Soruşturmasını Yürütmek
  • Eğitim Faaliyetlerinin Yürütülmesi
  • Emzirme Danışmanlığı hizmetinin takibi ve yürütülmesi
  • Evlendirme işlemlerinin yürütülmesi
  • Faaliyetlerin  Mevzuata Uygun Yürütülmesi
  • Faaliyetlerin mevzuata uygun yürütülmesi, Kırmızı Kot verilmesi sürecinin yürütülmesi
  • Finans Ve Muhasebe İşlerinin Yürütülmesi
  • Fiziksel Mekan Güvenliğinin Temini
  • Gizlilik, Kişi Adres Bilgilerine Ulaşmak İçin
  • Gizlilik, Müracaatçı Kayıtlarının Oluşturulması Ve Takibi
  • Gübre dağıtım sürecinin yürütülmesi
  • Hastanın Sağlık Kuruluşuna ve İkamet Adresine Nakil İşlemlerinin Yürütülmesi
  • Hizmet kalitesin ölçülmesi ve arttırılması
  • Hukuk İşlerinin Takibi Ve Yürütülmesi
  • Hukuki sürecin işletilmesi
  • İdari ve hukuki süreçlerinin yürütülmesi
  • İhale süreçlerinin yürütülmesi
  • İletişim Faaliyetlerinin Yürütülmesi
  • İmar süreçlerinin yönetilmesi
  • İnceleme, araştırma ve soruşturma teftiş faaliyetlerinin yürütülmesi
  • İstatistik, Talep / Şikayetlerin Takibi,
  • İstek ve şikayetlerin yönetilmesi
  • İstek, öneri ve şikayet süreçlerinin yönetilmesi
  • İş Faaliyetlerinin Yürütülmesi / Denetimi
  • İş Sağlığı / Güvenliği Faaliyetlerinin Yürütülmesi
  • İş Süreçlerinin İyileştirilmesine Yönelik Önerilerin Alınması ve Değerlendirilmesi
  • İş Sürekliliğinin Sağlanması Faaliyetlerinin Yürütülmesi
  • İşyeri  Açma Ve Çalıştırma Ruhsatı Süreçlerinin Yürütülmesi
  • İzin İşlemlerinin Yürütülmesi
  • Kadınların ekonomik ve sosyal yönden güçlendirilmesi, mesleki eğitim ve istihdam süreçlerinin yönetilmesi
  • Kamu Hizmetlerinin Yürütülmesi
  • Kamulaştırma faaliyetlerinin yürütülmesi
  • Kırmızı Kot verilmesi sürecinin yürütülmesi
  • Kiralama faaliyetlerinin yürütülmesi
  • Kişi Adres Bilgilerine Ulaşmak İçin,
  • Kurs Hizmeti İş ve İşlemlerinin Yürütülmesi
  • Kursu kayıt sürecinin yürütülmesi
  • Mahkeme Sürecini Takip İşlemi
  • Mal / Hizmet Satın Alım Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi
  • Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi,
  • Mal / Hizmet Üretim Ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Müşteri Havale-EFT işlemlerinin Yürütülmesi
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Müşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi
  • Numarataj Süreçlerini Yürütülmesi
  • Organizasyon ve Etkinlik Yönetimi
  • Ödeme İşlemlerinin Yürütülmesi
  • Ödeme Yapılabilmesi İçin Verilerin Alınması
  • Pazarlama Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi
  • Performans Değerlendirme Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Personel devamlılığının kontrolü
  • Plan Bilgisi Yazılarının Hazırlanması
  • Plan Değişikliği İşlemlerinin Yapılması
  • Proje ile ilgili İsteklerin yönetilmesi
  • Psikolojik Danışmanlık İşlemlerinin Yürütülmesi
  • Psikolojik destek süreçlerinin sürdürülmesi
  • Psikolojik destek süreçlerinin sürdürülmesi ve eğitim faaliyetlerinin yönetilmesi, terapi hizmetlerinin verilmesi
  • Puantaj işlemlerinin yürütülmesi
  • Reklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Resmi kurumlara gönderilmek üzere raporlama yapılması
  • Saklama ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi,
  • Saklama ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi, Sosyal Sorumluluk
  • Salon Tahsis İş ve İşlemlerinin Yürütülmesi
  • Sicil İşlemlerinin Yürütülmesi
  • Sivil Savunma Hizmetlerinin verilmesi
  • Sivil Savunma konusunda bilgi düzeyinin artırılması
  • Sosyal Hizmet Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Sosyal Sorumluluk ve Sivil Toplum Aktivitelerinin Yürütülmesi
  • Spor kursu kesin kayıt sürecinin yürütülmesi
  • Stratejik Planlama Faaliyetlerinin Yürütülmesi
  • Şerh Konulması İşlemlerinin Yürütülmesi
  • Şikayet Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Talep / Şikayetlerin Takibi
  • Tapu işlemlerinin yürütülmesi
  • Tarım Danışmanlığı sürecinin yürütülmesi
  • Taşınır Mal ve Kaynakların Güvenliğinin Temini
  • Taşınır ve Taşınmaz Mal ve Kaynakların Güvenliği ile Lojistik Faaliyetlerinin Yürütülmesi
  • Tehlikeli yapıların kentsel dönüşüm projesi kapsamında belirlenmesi
  • Toplantıda paylaşılan bilgileri proje çalışmalarında kullanmak
  • Ücret Politikasının Yürütülmesi
  • Vatandaş Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi
  • Vergi İade İşlemlerinin Yürütülmesi
  • Vergi Muafiyeti Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Vergi Mükellefiyetinin başlatılması
  • Vergi Mükellefiyetinin Sürecinin Yürütülmesi
  • Yapı Kayıt Belgesi Beyan Süreçleri Yürütülmesi
  • Yapı Ruhsat Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Yapı yıkım işleminin yürütülmesi
  • Yapılaşma İzninin değerlendirilmesi işlemi
  • Yaşam kalitesinin ölçülmesi ve iyileştirilmesi için veri tabanı oluşturulması
  • Yatırım Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Yetenek / Kariyer Gelişimi Faaliyetlerinin Yürütülmesi
  • Yetkili Kişi, Kurum ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi
  • Yönetim Faaliyetlerinin Yürütülmesi
  • Yurt tahsis işlemlerinin yürütülmesi
  • Ziyaretçi Kayıtlarının Oluşturulması Ve Takibi faaliyetlerinin yürütülmesi

 

HANGİ KİŞİSEL VERİLER İŞLENMEKTEDİR?

 

YENİŞEHİR BELEDİYESİ olarak yukarıda belirttiğimiz veri işleme amaçları ile sınırlı olmak üzere işlediğimiz kişisel verilerin neler olduğunu aşağıdaki tabloda inceleyebilirsiniz.

 

Tablo-1: Belediyemiz Tarafından İşlenen Kişisel Veri, Veri Kategorileri ve Ait Olduğu Kişi Grubu

 

Veri Konusu Kişi Grubu

Veri Kategorisi

Kişisel Veri

Özel Nitelikli Kişisel Veri

Acil Durum Eylem Personeli

Kimlik

Ad Soyad, TC Kimlik No, Unvan

 

Acil Durum Eylem Personeli

İletişim

Adres, Telefon No

 

Acil Durum Eylem Personeli

Kimlik

Ad Soyad, İmza

 

Acil Durum Eylem Personeli

İletişim

Adres, Telefon No

 

Anket Katılımcısı

Kimlik

Yaş, Medeni Durum, Cinsiyet

 

Anket Katılımcısı

İletişim

Telefon No

 

Anket Katılımcısı

Mesleki Deneyim

Meslek, gelir aralığı, sosyal güvence türü, Sosyo-Ekonomik durum

 

Anket Katılımcısı

Finans

Aile gelir durumu

 

Anket Katılımcısı

Sağlık

 

Sağlık bilgileri, Engellilik durumu, Mental bilgiler

Anket Katılımcısı

Özlük

Sosyo-Ekonomik durum, Sosyal hayat bilgileri

 

Anketör

Kimlik

TC Kimlik No

 

Arabulucu

Kimlik

Ad Soyad,  İmza, TC Kimlik No, Vekaletname

 

Arabulucu

İletişim

E-Posta, İletişim Adresi, Telefon No

 

Arsa Sahibi

Kimlik

Ad Soyad, TC Kimlik No, Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, İmza, Vekaletname, Kat Karşılığı Sözleşmeler, Güncel Tapu Kaydı, Arsa Rayiç, noter onaylı muvafakatnameler

 

Arsa Sahibi

İletişim

Adres, Telefon No, İkametgah Belgesi

 

Arsa Sahibi

Lokasyon

Ada-Parsel no, pafta no

 

Avukat

Kimlik

Ad Soyad, TC Kimlik No, Vergi Kimlik No, Baba Adı, Fotoğraf, İmza,  Baro Sicili, İmza, Vekaletname

 

Avukat

İletişim

Telefon No, Cep Telefon No, İşyeri Adresi, E-Posta, İletişim Adresi,

 

Avukat

Finans

IBAN numarası, Serbest Meslek Makbuzu

 

Çalışan

Kimlik

Ad Soyad, TC Kimlik No, Medeni hali, Anne Adı, Baba Adı, Cinsiyet, Doğum tarihi, Doğum yeri, İmza, Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, Sicil no, Görevi, Kurum bilgisi, Nüfusa kayıtlı olduğu il, Aile Bildirim Formu, Askerlik Bilgisi, Fotoğraf, Nüfusa Kayıt Örneği, Yaş,  İmza, E-İmza, Fotoğraf

 

Çalışan

İletişim

Adres, İkametgah adresi,  İşyeri adresi, Cep Telefon No, Cep Telefon No, İş Telefon No, Ev Telefon No, E-Posta, Kayıtlı Elektronik Posta Adresi (KEP), Ev Adresi, İkametgah Belgesi, Çalışan adayına referans olan üçüncü kişi Telefon No, Çalıştığı il-ilçe bilgisi

 

Çalışan

İşlem Güvenliği

IP adresi bilgileri, MAC Adresi, Bilgisayar ID

 

Çalışan

Fiziksel Mekan Güvenliği

Kamera kayıtları

 

Çalışan

Ceza Mahkûmiyet ve Güvenlik Tedbirleri

 

Adli Sicil Kaydı

Çalışan

Mesleki Deneyim

 

 

Çalışan

Hukuki İşlem

 

Ön inceleme raporu, Araştırma raporu, Tevdi raporu, Disiplin soruşturma raporu, İnceleme raporu, Denetim raporları, Mahkeme Karar Evrakları

Çalışan

Finans

Banka hesap bilgileri, IBAN numarası, Maaş Bilgileri

 

Çalışan

Mesleki Deneyim

MesleğiEğitim Durumu Öğrenim durumu Bilgisayar bilgisi, Diploma Bilgisi, Ehliyet Bilgisi, Gidilen Kurslar, İş Unvanı, Mezuniyet Derecesi, Öğrenim Durumu, Sertifikalar, Yabancı Dil Bilgisi, Çalıştığı kurum-firma bilgileri, Çalıştığı Pozisyon Adı, Çalışıp Çalışmadığı Bilgisi, Görev, İş Unvanı, Öğrenim Durumu, Yaptığı İş

 

Çalışan

Özlük

İşe giriş tarihi, Mal Bildirimi Bilgileri, Önceki Çalıştığı İş Yeri, Önceki çalıştığı iş yerindeki görevi

 

Çalışan

Sağlık

 

Sağlık Raporu, Kişisel sağlık bilgisi, Engellilik durumuna ait bilgiler, Geçirmiş olduğu ameliyat ve ciddi rahatsızlık bilgisi, Kan Grubu

Çalışan

Sendika Üyeliği

 

Sendika üyeliği bilgileri, Üye olunan sendika adı

Çalışan Adayı

Kimlik

Ad Soyad, TC Kimlik No, Yaş, Askerlik Bilgisi, Cinsiyet, Doğum Tarihi, Doğum Yeri, Fotoğraf, Medeni Hali, Tc Kimlik No, Uyruk, Yaş, Çalışan adayına referans olan üçüncü kişi Ad Soyad

 

Çalışan Adayı

İletişim

Adres, Cep Telefon No, E-Posta Adresi, Ev Adresi, Telefon No, Ev Telefonu, Çalışan adayına referans olan üçüncü kişi Telefon No, İkametgah Adresi, İletişim Adresi, Kayıtlı Elektronik Posta Adresi (KEP)

 

Çalışan Adayı

Mesleki Deneyim

Bilgisayar bilgisi, Çalıştığı Pozisyon Adı, Çalışıp Çalışmadığı Bilgisi, Diploma Bilgisi, Ehliyet Bilgisi, Gidilen Kurslar, , Yabancı Dil Bilgisi, Görev, Halen Okuduğu Okul Bilgileri, İş Tecrübesi, İş Unvanı, KPSS Puanı, Meslek, Meslekiçi Eğitim Bilgisi, Mezuniyet Bilgisi, Mezuniyet Derecesi, Öğrenim Durumu, Sertifikalar

 

Çalışan Adayı

Ceza Mahkûmiyet ve Güvenlik Tedbirleri

 

Adli Sicil Kaydı

Çalışan Adayı

Sağlık

 

Geçirmiş Olduğu Ameliyat ve Ciddi Rahatsızlık Bilgisi, Kişisel Sağlık Bilgisi

Çiftçi

Kimlik

Ad Soyad, TC Kimlik No

 

Çiftçi

İletişim

Adres, Telefon No

 

Çocuk (18 yaş altı)

Kimlik

Ad Soyad,  Anne Adı, Baba Adı, Doğum tarihi, Doğum yeri, Anne-Baba bilgileri, Velayet-Vesayet bilgileri

 

Çocuk (18 yaş altı)

İletişim

Adres, Telefon No

 

Çocuk (18 yaş altı)

Mesleki Deneyim

öğrenim durumu

 

Çocuk (18 yaş altı)

Sağlık

 

Sağlık Raporu

Danışan (18  yaş altı)

Kimlik

Ad Soyad, Aile Bilgileri

 

Danışan (18  yaş altı)

İletişim

Adres, Telefon No

 

Danışan (18  yaş altı)

Mesleki Deneyim

Eğitim durumu

 

Danışan (18  yaş altı)

Finans

Ailenin Gelir durumu

 

Danışan (18  yaş altı)

Sağlık

 

Sağlık Raporu

Danışan (18  yaş üstü)

Kimlik

Ad Soyad, Medeni hali, Cinsiyet, Acil durum kişisi Ad Soyad, evlilik süresi, Aile Bilgileri

 

Danışan (18  yaş üstü)

İletişim

Adres, Telefon No

 

Danışan (18  yaş üstü)

Mesleki Deneyim

Eğitim durumu, eşinin eğitim durumu, çalışma durumu, eşinin sosyal güvence durumu, eşinin çalışma durumu, Mesleği, eşinin mesleği

 

Danışan (18  yaş üstü)

Finans

Gelir durumu

 

Danışan (18  yaş üstü)

Sağlık

 

Sağlık Raporu

Davacı

Kimlik

Ad Soyad, Baba Adı, Fotoğraf, İmza, TC Kimlik No

 

Davacı

İletişim

Cep Telefon No, İşyeri Adresi

 

Davacı

Hukuki İşlem

 

Adli Makamlarla Yapılan Yazışmalardaki Bilgiler, Dava Dosyasındaki Bilgiler

Davalı

Kimlik

Ad Soyad, Baba Adı, Fotoğraf, İmza, TC Kimlik No

 

Davalı

İletişim

Cep Telefon No, İşyeri Adresi

 

Davalı

Hukuki İşlem

 

Adli Makamlarla Yapılan Yazışmalardaki Bilgiler, Dava Dosyasındaki Bilgiler

Evlilik Başvurusunda Bulunan Kişi

Kimlik

Ad Soyad, TC Kimlik No, Cinsiyet, Anne Adı, Baba Adı,  Anne - Baba Kimlik Fotokopisi, Bekarlık Belgesi, Doğum Belgesi, Doğum Yeri Doğum Tarihi, Nufüsa Kayıtlı olduğu il-ilçe, Nufasa Kayıtlı Olduğu Mahalle-Köy, Cilt No, Aile Sıra  no, Birey Sıra No, Fotoğraf, Uyruk, Pasaport

 

Evlilik Başvurusunda Bulunan Kişi

İletişim

Adres, Telefon No, Tarihçeli Yerleşim Yeri Bilgileri Raporu

 

Evlilik Başvurusunda Bulunan Kişi

Sağlık

 

Evlilik İçin Sağlık Raporu,Sağlık Durumu

Evlilik Başvurusunda Bulunan Kişi

Sağlık

 

Evlilik İçin Sağlık Raporu

Fenni Mesul

Lokasyon

Ada-Parsel no, pafta no

 

Fenni Mesul

İletişim

Adres, Telefon No

 

Fenni Mesul

Kimlik

Ad Soyad, TC Kimlik No, İmza, Sicil no, Bina Fotoğrafı, Aplikasyon Krokisi, asbest raporu, muafiyet yazıları

 

Firma Yetkilisi

Kimlik

Ad Soyad, TC Kimlik No, Vergi Kimlik No, SGK Sicil No,  Ticari Ünvanı, Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, İmza Sirküsü, Vergi no, İmza Sirküleri, Vergi levhası fotokopisi, Ticaret Odası Kayıt Belgesi, Oda sicil kaydı,  Vekaletname, Yetki Belgesi, faaliyet belgesi, Tahsilat bilgileri dökümü, Yasaklı Olmadığına Dair Belge,  Ticari Sicil Gazetesi, Ortaklık Sözleşmesi, imza, Baba Adı, Doğum Yeri, Şirket Ortakları Bilgisi (Ad, Soyad), Şirket Yetkili Bilgisi (Ad, Soyad), Ticari Ünvanı, Varis Bilgileri, Vefat Durumu - Tarihi

 

Firma Yetkilisi

İletişim

Adres,  İkametgah Adresi, İkametgah Belgesi, Telefon No, Cep Telefon No, İş Telefonu E-Posta, Ticari Sicil Gazetesi, Ortaklık Sözleşmesi, E-Posta

 

Firma Yetkilisi

Finans

Banka Hesap Bilgileri, IBAN numarası, Kesin Kabul Tutanağı, SGK İlişkisizlik Belgesi, Teminat Makbuzu veya Kesin Teminat Mektubu Fotokopisi, Araç Sahipliği Bilgisi, Gayrimenkul Bilgisi, Sgk borcu yoktur yazısı, Vergi borcu yoktur yazısı, Fatura, Hakediş bilgileri, Sözleşme, Ödeme Emirleri

 

Firma Yetkilisi

Lokasyon

Ada-Parsel No, Pafta No, Koordinat

 

Gerçek kişi

Kimlik

Ad Soyad, TC Kimlik No, İmza, Vergi No

 

Gerçek kişi

İletişim

Adres, E-Posta, Telefon No

 

Hasta

Kimlik

Ad Soyad, Cinsiyet, Doğum Tarihi, İmza, TC Kimlik No

 

Hasta

İletişim

Cep Telefon No, İkametgah Adresi

 

Hasta

Sağlık

 

Kişisel sağlık bilgisi, Alışkanlıklar, Boy, Çocuk Sayısı, Kilo

Hasta Yakını

Kimlik

Ad Soyad, Cinsiyet, Doğum Tarihi, İmza, TC Kimlik No

 

Hasta Yakını

İletişim

Cep Telefon No, İkametgah Adresi

 

Hekim

Kimlik

Ad Soyad, Sicil No, İmza, Ünvan

 

Hizmet Alan Kişi

Kimlik

Ad Soyad, TC Kimlik No

 

Hizmet Alan Kişi

İletişim

Adres, Cep Telefon No

 

İhtiyaç Sahibi Kişi

Kimlik

Ad Soyad, TC Kimlik No, Cinsiyet, Anne Adı, Eş Adı, Doğum tarihi, Yaş, Doğım Yeri, Yaş, Medeni hali, Askerlik bilgisi, Nüfusa kayıtlı olduğu il-ilçe-mahalle-köy, Eş adı, Evlilik tarihi, İmza, Öz-üvey-evlatlık bilgisi, İhtiyaç Sahibi Kişi Temsilcisinin Ad Soyadı

 

İhtiyaç Sahibi Kişi

İletişim

Adres, Cep Telefon No, Ev Telefonu No,İhtiyaç Sahibi Kişi Temsilcisinin Cep Telefon No

 

İhtiyaç Sahibi Kişi

Finans

Araç sahipliği bilgisi, Burs bilgisi, Maaş bilgisi, Sağlık harcaması bilgisi, Gelir bilgisi

 

İhtiyaç Sahibi Kişi

Müşteri İşlem

Talep bilgisi

 

İhtiyaç Sahibi Kişi

Ceza Mahkûmiyet ve Güvenlik Tedbirleri

 

Eski hükümlü olup olmadığı bilgisi, Sabıka kaydı olup olmadığı bilgisi

İhtiyaç Sahibi Kişi

Hukuki İşlem

 

Adli makamlarla yapılan yazışmalardaki bilgiler

İhtiyaç Sahibi Kişi

Mesleki Deneyim

Meslek, Çalışıp-çalışmadığı bilgisi, Çalıştığı pozisyon adı, Mezuniyet bilgisi, Öğrenim durumu, Görev, Halen okuduğu okul bilgileri,  Önceki çalıştığı iş yeri, Önceki çalıştığı iş yerindeki görevi, Önceki çalıştığı iş yerindeki ücreti,

 

İhtiyaç Sahibi Kişi

Özlük

Bağlı olduğu sosyal güvenlik kurumu, İşten ayrılış tarihi, Malvarlığı bilgileri,

 

İhtiyaç Sahibi Kişi

Sağlık

 

Bulaşıcı hastalığı olup olmadığı bilgisi, Engellilik durumuna ait bilgiler, Geçirmiş olduğu amaliyat ve ciddi rahatsızlık bilgisi, Kişisel sağlık bilgisi, Kullanılan cihaz ve protez bilgileri, Vefat Durumu - Tarihi, Alışkanlıklar, Boy, Kilo

Kursiyer

Kimlik

Ad Soyad, TC Kimlik No, Yaş, Doğum Tarihi, Kimlik Fotokopisi, Anne Adı, Baba Adı, Öğrenci Velisinin Adı Soyadı, Cinsiyet, Doğum Yeri, Eş Adı, Medeni Hali, Uyruk, Taahhütname, Fotoğraf, İmza

 

Kursiyer

İletişim

Adres, Telefon No, Cep Telefon No, Öğrenci Velisi Telefon No

 

Kursiyer

Sağlık

 

Sağlık Beyanı, Sağlık Raporu, Engellilik durumuna ait bilgiler

Kursiyer Adayı

Kimlik

Ad Soyad, Doğum Tarihi, İmza

 

Kursiyer Adayı

İletişim

Adres, Telefon No

 

Mahküm

Kimlik

Ad Soyad, Anne Adı, Baba Adı, Cinsiyet, Doğum Tarihi, Doğum Yeri, Yaş, TC Kimlik No

 

Mahküm

İletişim

Adres

 

Mahküm

Finans

Mal bildirimi bilgileri

 

Muhtar

Kimlik

Ad Soyad, TC kimlik No

 

Muhtar

İletişim

Telefon No

 

Mükellef

Kimlik

Ad Soyad, TC Kimlik No, İlk Soyadı, Önceki Soyadı, Anne Adı, Baba Adı, Anne Kızlık Soyadı, Cinsiyet, Doğum Yeri, Doğum Tarihi, Yaş, Evlilik Tarihi, Fotoğraf, İlk Soyadı, Anne Kızlık Soyadı, İmza, Kimlik Belgesinin Türü, Yakınlık Derecesi, Kimlik Belgesi No,  Mavi Kart No, Medeni Hali, Nüfusa Kayıtlı Olduğu İl-İlçe-Mahalle-Köy, Nüfus Cilt No, Nüfus Cüzdan Seri No, Nüfus Hane No, Pasaport, Önceki Soyadı, Ticari Unvanı, Uyruk, Yaş, Vergi Kimlik No, SGK İşyeri Numarası, SGK Sicil Numarası, Çifte Vatandaşlık Bilgisi, Evlilik Tarihi, Vekaletname, Araç Plakası, Tapu,  İşyeri Faaliyetinin Konusu,  Mirasçılık Evrakları, Mal Sahibi Bilgileri, Vergi Levhası, Ticaret Sicil Gazetesi, Kira Sözleşmesi, ÇTV Bildirim Formu, Vekaletname, Terk Yazısı, Maliye Yoklama Evrağı, Numarataj, İlan ve reklâm vergisi beyannamesi, Evlilik Tarihi, Mal Sahibi Bilgileri, Şehit ve Gazi Yakını Olduğuna Dair Evraklar, Kira Sözleşmesi

 

Mükellef

Finans

Hesap Numarası, Hesaptaki Para Tutarı, Gayrimenkul bilgisi, Fatura, Gelir Bilgisi

 

Mükellef

Lokasyon

Ada, Pafta

 

Mükellef

İletişim

Adres, Telefon No, Cep Telefon No, Ev Telefonu, İş Telefonu, İkametgah Adresi, İşyeri Adresi, İletişim Adresi, Ev Adresi

 

Mükellef

Özlük

İşe giriş tarihi, İşten Ayrılış Tarihi, SGK Meslek Kodu

 

Mükellef

Sağlık

 

Engellilik durumuna ait bilgiler, Vefat Durumu-Tarihi

Mükellef (Şirket)

Kimlik

Ad Soyad, TC Kimlik No, Vergi no, Vergi levhası fotokopisi, Oda sicil kaydı, Oda sicil tastiknamesi, Tapu bilgileri, Tapu fotokopisi, Kira kontratı, Yapı kullanma izin belgesi, Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, Kat maliklerinden muvafakat belgesi, Ticari Sicil Gazetesi, Yönetim Kurulu Kararı, Şirket Ana Sözleşmesi, İmza Sirküleri, Mesul müdür belgesi

 

Mükellef (Şirket)

İletişim

Adres, Telefon No, E-Posta

 

Mükellef (Şirket)

Ceza Mahkûmiyet ve Güvenlik Tedbirleri

 

Adli Makamlarla Yazışmalardaki Bilgiler, Dava Dosyasındaki Bilgiler, Sabıka Kaydı

Mükellef (Şirket)

Mesleki Deneyim

Ustalık belgesi

 

Mükellef (Şirket)

Sağlık

 

Sağlık Raporu, Hijyen belgesi

Mükellef (Vatandaş)

Kimlik

Ad Soyad, Anne Adı, Baba Adı, Anne Kızlık Soyadı, Cinsiyet, Doğum Tarihi, Doğum Yeri, Eş Adı, Fotoğraf, İmza, Kimlik Belgesinin Türü, Kimlik Belgesi Numarası, Mavi Kart Numarası, Medeni Hali, Nüfusa Kayıtlı Olduğu İl-İlçe-Mahalle-Köy, Nüfus Cilt No, Nüfus Cüzdanı Seri No, Nüfus Hane No, SGK İşyeri No, SGK Sicil No, TC Kimlik No, Ticari Unvanı, Uyruk, Vergi Kimlik No, Yaş

 

Mükellef (Vatandaş)

İletişim

Adres, Cep Telefon No, E-posta Adresi, Ev Adresi, Ev Telefonu, İkametgah Adresi, İletişim Adresi, İş Telefonu, İşyeri Adresi, Telefon No, Whatsapp Adresi

 

Mükellef (Vatandaş)

Ceza Mahkûmiyet ve Güvenlik Tedbirleri

 

Sabıka Kaydı

Mükellef (Vatandaş)

Mesleki Deneyim

Diploma bilgisi, Ehliyet Bilgisi, İş Unvanı, Meslekiçi Eğitim Bilgisi, Mezuniyet Bilgisi, Mezuniyet Derecesi, Öğrenim Durumu, Sertifikalar, Yaptığı İş

 

Mükellef (Vatandaş)

Sağlık

 

Sağlık Raporu, Hijyen belgesi

Mükellef (Vatandaş)

Lokasyon

Konum bilgisi

 

Mükellef (Vatandaş)

Müşteri İşlem

Abonelik sözleşmesi bilgisi, Fatura

 

Mükellef (Vatandaş)

Özlük

Bağlı olduğu sosyal güvenlik kurumu, İşe Giriş Belgesi Kayıtları, İşe Giriş Tarihi, İşyeri Sicil Numarası, SGK Meslek Kodu, Şirket Bilgisi

 

Mükellef (Vatandaş)

Lokasyon

Konum bilgisi

 

Mükellef (Vatandaş)

Müşteri İşlem

Abonelik sözleşmesi bilgisi, Fatura

 

Mükellef (Vatandaş)

Özlük

Bağlı olduğu sosyal güvenlik kurumu, İşe Giriş Belgesi Kayıtları, İşe Giriş Tarihi, İşyeri Sicil Numarası, SGK Meslek Kodu, Şirket Bilgisi

 

Mülk Sahibi

Lokasyon

Ada-Parsel no, pafta no

 

Mülk Sahibi

Kimlik

Ad Soyad, TC Kimlik No, SGK sicil numarası, Vekaletname, Bina Fotoğrafı, Güncel Tapu Kaydı, İmza, Yapının Yıkıldığına dair Fotoğraf, Kentsel dönüşüm evrakları, yıkım ruhsatı, Rayiç belgesi, Maliklerin muvafakatnamesi, Kat Karşılığı Sözleşmeler, Altyapı kesme yazıları, Yapı kullanma izin belgesi, Tapu Senedi, Yapı Ruhsatı, Yapı Aplikasyon Krokisi,  İmar Durum Belgesi, Vergi ilişik Kesme Yazısı, Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, İmza,  İmza Sirküleri, Yetki belgesi, Vekaletname

 

Mülk Sahibi

İletişim

Adres,  İkametgah Belgesi, Tarihçeli Yerleşim Yeri Bilgileri Raporu, Cep Telefon No, Telefon No, E-Posta

 

Mülk Sahibi

Finans

Banka hesap bilgileri, Gayrimenkul bilgisi,  Gelir bilgisi, Malvarlığı bilgileri, Şirketteki pay oranı/miktarı,  Teminat mektubu, Ödeme dekontu, Sgk borcu yoktur yazısı, Vergi borcu yoktur yazısı, Fatura, Hakediş bilgileri, Sözleşme, Ödeme Emirleri

 

Müşteki

Kimlik

Ad Soyad, TC Kimlik No, Medeni hali, Anne Adı, Baba Adı, Doğum tarihi, Doğum yeri, İmza, Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, Sicil no, Nüfusa kayıtlı olduğu il

 

Müşteki

İletişim

Telefon No, İkametgah adresi, İşyeri adresi

 

Müşteki

Mesleki Deneyim

Mesleği

 

Müşteki

Hukuki İşlem

 

Ön inceleme raporu, Araştırma raporu, Tevdi raporu, Disiplin soruşturma raporu

Müteahhit

Kimlik

Ad Soyad, TC Kimlik No, Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, İmza, Sicil no, Vergi levhası fotokopisi, Kat Karşılığı Sözleşmeler, bağlı bulundugu oda, imza beyannamesi, faaliyet belgesi, İmza Sirküleri, Taahütname, iş sözleşmesi

 

Müteahhit

İletişim

Adres, Telefon No, İkametgah Belgesi

 

Müteahhit

Finans

Banka Hesap Bilgileri, Teminat mektubu

 

Müteahhit

Lokasyon

Ada-Parsel no, pafta no

 

Öğrenci

Kimlik

Ad Soyad, TC Kimlik No, Fotoğraf, Kimlik Fotokopisi

 

Öğrenci

İletişim

İkametgah adresi, Adres, Tarihçeli Yerleşim Yeri Bilgileri Raporu

 

Öğrenci

Mesleki Deneyim

Öğrenim durumu

 

Öğrenci

Ceza Mahkûmiyet ve Güvenlik Tedbirleri

 

Adli Sicil Kaydı

Öğrenci

Sağlık

 

Kişisel sağlık bilgisi

Öğrenci

Finans

Banka hesap numarası

 

Öğrenci

Özlük

Üniversite Kayıt Belgesi

 

Öğretmen

Kimlik

Ad Soyad, TC Kimlik No, Doğum Tarihi

 

Öğretmen

İletişim

Adres, Telefon No

 

Öğretmen

Mesleki Deneyim

Diploma Bilgisi

 

Proje Müellifi

Kimlik

Ad Soyad, TC Kimlik No, İmza, Görevi, Sicil no

 

Proje Müellifi

İletişim

Telefon No

 

Proje Müellifi

Lokasyon

Ada-Parsel no, pafta no

 

Stajyer

Kimlik

Ad Soyad, TC Kimlik No, Yaş

 

Stajyer

Mesleki Deneyim

Öğrenim Durumu, Seminer-Eğitim Bilgisi

 

Şantiye Şefi

Kimlik

Ad Soyad, TC Kimlik No, İmza, şantiye şefi sözleşmesi, şantiye şefi taahhütnamesi, Sicil no, Taahütname, iş sözleşmesi

 

Şantiye Şefi

İletişim

Adres, Telefon No, İkametgah Belgesi

 

Şantiye Şefi

Lokasyon

Ada-Parsel no, pafta no

 

Teklif veren kişi

Kimlik

 

 

Teklif veren kişi

Kimlik

 

 

Teklif veren kişi

İletişim

Adres, Telefon No, E-Posta

 

Teklif veren kişi

Kimlik

 

 

Teklif veren kişi

Kimlik

Ad Soyad, TC Kimlik No,  Sicil no, İmza beyannamesi, adli sicil kaydı, Banka hesap bilgileri, Ünvan, Vergi no, Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, İmza Sirküleri, Oda sicil no, SGK ve vergi borcu bilgileri, vekalet bilgileri, ortaklık durumu

 

Toplantı Katılımcısı

Görsel ve İşitsel Kayıtlar

Video

 

Ürün veya Hizmet Alan Kişi

Kimlik

Ad Soyad, TC Kimlik No, Baba Adı, Cinsiyet, Doğum tarihi

 

Ürün veya Hizmet Alan Kişi

İletişim

Adres, Telefon No, Cep Telefon No, Ev Telefonu No, İş Telefonu No, E-Posta

 

Vatandaş

Kimlik

Ad Soyad, TC Kimlik No,  Cinsiyet, Doğum tarihi, Yaş,  Doğum yeri, Belediye Sicil Numarası, Anne adı, Baba adı, Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, İmza sirküleri, Tahsilat bilgileri dökümü, Vekaletname, Yasaklı Olmadığına Dair Belge, İmza, Tapu Mülkiyet Bilgisi, Uzlaşma Tutanağı,  Büro Tescil belgeleri, Tapu fotokopisi, Tapu kaydı belgesi, Kira Kontratı, Başvuru Dilekçesi,

 

Vatandaş

Finans

Banka Hesap Bilgileri

 

Vatandaş

İletişim

Adres,  İkametgah Adresi, Talep Adresi, İletişim Adresi, Mah./Köy, Cep Telefon No, Telefon No, Ev Telefonu No, İş Telefonu No, E-Posta

 

Vatandaş

Mesleki Deneyim

Eğitim durumu, Mesleği, çalışma durumu

 

Vatandaş

Lokasyon

Ada-Parsel No, Pafta No, Koordinat

 

Vatandaş

Hukuki İşlem

 

Mahkeme karar no

Vatandaş

Fiziksel Mekan Güvenliği

Kamera kayıtları

 

Vatandaş Yakını

Kimlik

Çocuk Sayısı, Çocuk Doğum Tarihi, Çocuk Cinsiyeti

 

Ziyaretçi

Kimlik

Ad Soyad, TC Kimlik No

 

Ziyaretçi

İletişim

Cep Telefon No, E-Posta, Adres, Ev Adresi, Ev Telefonu No, İkametgah Adresi

 

 

 

 

 

 

 

KİŞİSEL VERİLERİN PAYLAŞILMASI VE AMACI

 

YENİŞEHİR BELEDİYESİ, yukarıda belirtilen veri işleme amaçları ile sınırlı olmak üzere ve KVKK md.8 ve md.9 da belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları doğrultusunda elde ettiği kişisel verileri belediyecilik faaliyetlerinin yürütülmesi amacıyla ilgili belediye birimleri, yasal yükümlülüklerden dolayı ilgili yetkili kamu kurum ve kuruluşlarıyla (Bankalar, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Emniyet Müdürlüğü vb.) paylaşabilecektir. Kanunun 8 inci maddesi ve bulaşıcı hastalıklara ilişkin ilgili diğer kanunlarda yer alan hükümler çerçevesinde, bildirime esas bulaşıcı hastalıkları taşıyanlara ilişkin kişisel veriler, yetkili belediye makamı tarafından ilgili makamlar ile paylaşılabilecektir. Ayrıca gerçek kişiler veya özel hukuk tüzel kişileri ile veri işleme amaçlarının yerine getirilmesi kapsamında veri paylaşımı yapılabilecektir. Belirtilenlerin dışında yer alan kişisel verileriniz 3.kişilerle paylaşılmamaktadır.

 

Özel nitelikli kişisel verileriniz ise ancak açık rızanız ile veya kanunlarda öngörülen hâllerde işlenebilecektir. Sağlık verileri ise ancak kamu sağlığının korunması, koruyucu hekimlik, tıbbi teşhis, tedavi ve bakım hizmetlerinin yürütülmesi, sağlık hizmetleri ile finansmanının planlanması ve yönetimi amacıyla, sır saklama yükümlülüğü altında bulunan kişiler veya yetkili kurum ve kuruluşlar tarafından açık rızanız dışında işlenmektedir (KVKK m.6).

 

 

KİŞİSEL VERİLERİN TOPLANMA YÖNTEMİ VE HUKUKİ GEREKÇESİ

 

Belediyemiz ile paylaştığınız kişisel verileriniz, tamamen veya kısmen otomatik yollarla ya da veri kayıt sisteminin parçası olmak kaydıyla otomatik olmayan yöntemlerle, sözlü, yazılı ya da elektronik olarak toplanmakta, elektronik ve/veya fiziksel ortamlarda saklanmaktadır. Belediyemiz tarafından elektronik ve fiziksel ortamlarda saklanan kişisel verilerinizin saklandıkları ortamlarda korunmaları için gerekli teknik ve idari tedbirler alınmaktadır.

 

Tablo-2: Kişisel Veri İşlemenin Hukuki Sebepleri

 

Faaliyet

Saklama Süresi

İmha Zamanı

Acil Durum Eylem Planlarının hazırlanması (yangın, deprem, kurtarma) ve ekiplerin oluşturulması

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Adres Beyan Belgesi Dilekçesi

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Ağaç Budama Dilekçesi işlemleri- AĞAÇ BUDAMA İŞLEMİ DİLEKÇESİ

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Aile cüzdanı oluşturma işlemi- AİLE CÜZDANI

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Anne Sütü ve Emzirme Danışmanlığı Hizmeti

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Arabuluculuk faaliyeti

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Video konferans yöntemiyle yapılan toplantıların kaydının yapılması faaliyeti

2 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Asansör Mühür Bozma Tutanağı

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Asansör ruhsatı

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Belediye Mülklerini Ecrimisil

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Belediye mülklerinin arsa satış işlemleri(ihale yapılması)

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Borcu Yoktur Yazısı Süreci

5 YIL

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Bos İsyeri Dilekçesi

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Çalışan Personelin İşe Girişte ve Periyodik Olarak Sağlık Kontrollerinin Yapılması İşlemleri

15 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Çalışan Personelin kayıt işlemleri

15 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Çevre denetim faaliyeti

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Çiftçiler için memnuniyet anketinin yapılması

2 yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Çtv Beyanı

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Danışmanlık uygulama planı hazırlama işlemleri (18 yaş altı)

15 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Danışmanlık ve Rehberlik süreçlerinde yerinde inceleme yapılması (18 yaş altı kadın)

15 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Dava Dosya Takip İşlemi

35 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Denetim Süresinde Cezai İşlemlerde Alınan Veriler

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Eğitim Desteği

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Emlak Beyanı Alınması İçin Gerekli Bilgilerin Alınması Süreci

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Etkinlik Düzenleme

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Evlendirme başvurularının alınması - Evlendirme İşlerine Mahsus Sağlık Raporu

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Evlenme beyannamesi ve evlenme izin işlemleri- EVLENME BEYANNAME VE EVLENME İZİN BELGESİ

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Gecici Ve Kesin Kabul İşlemlerinin Yapılması

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Gelen Evrak

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Gelir Beyannamesi alınabilmesi icin gerekli bilgilerin temin edilmesi.

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Giden Evrak

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Gübre Dağıtım işlemi

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Hasta Nakil Ambulansı ile Nakil İşlemleri

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

İfade / Savunma / Beyan Alma İşlemleri

15 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

İhbar, Şikayet ve Suç duyuruları işlemleri

15 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

İhtiyaç Sahipleri Belirleme Süreci

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

İlan Reklam Vergisi

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

İmar işlemlerinde istek ve şikayetlerin alınması

15 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

İmar Plan (1/1000) Değişikliği talep işlemi

5 yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

İnşaat Yapılmasına Uygunluğunun İncelenmesi Süreci

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

İnternet Erişim Log Kayıtlarının Tutulması

2 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

İs Basvurusu

1 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

İstek, Öneri Ve Şikayetlerin  Alınması

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

İstirahat izni

15 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

İş Başvurusu

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

İş Deneyim Belgesi Verilmesi

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

İşyeri  Açma Ve Çalıştırma Ruhsatı Borcu Yoktur Yazısı Düzenlemesi için Gerekli Bilgilerin Alınması

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

İşyeri Açma ve çalışma ruhsatı başvurusu

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

İşyeri Açma ve çalışma ruhsatı komisyon denetimi

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

İşyeri Açma ve çalışma ruhsatı teslim işlemi

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Kadın sosyal yaşam merkezi başvuru kaydının alınması işlemi

15 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Kadın sosyal yaşam merkezi talebinin alınması işlemi

15 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Kamera Kayıtları (İç ve Dış Ortam)

1 Ay

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Kamu Haciz Şerhi Koyma - Kaldırma

15 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Kamulaştırma İşlemlerinin yapılması (ihale yapılması)

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Kat irtifak başvurusu

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Kat İrtifak İçin Gerekli Bilgilerin Alınması

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Kat mülkiyeti (cins )değişikliği

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Kazı İzni Başvurusu

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Kazı Ruhsatı Verilmesi ve Belirlenmesi

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

KEFALET SANDIĞI,NAFAKA VE İCRA Takibi İçin Gerekli Verilerin Alıması

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Kesin Teminatın İadesinin Yapılması

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Kırmızı Kot Verilmesi

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Kiralama talep dilekçesi

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Kurs Başvuru Süreci (Gençlik ve Spor Hizmetleri)

5 yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Kurs Başvuru ve Kayıt Süreci (Kadın ve Aile Hizmetleri)

5 yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Kurs Başvuru ve Kayıt Süreci (Kütüphane Müdürlüğü)

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Kurs Hizmeti (KİGEM) Başvurusu

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Kurs Kesin Kayıt Süreci (Gençlik ve Spor Hizmetleri)

5 yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Kütüphaneye Kayıt Yaptıran Vatandaş Bilgilerinin Toplanması

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Maaş Ödemeleri, SGK Primleri ve Emekli Kesenekleri için işlemler

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Mahkûm Yemek Borç Takibi Amacı İle İşlenen Veriler.

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Muhasebe İşlem Fişi Bilgi Alma Formu

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Numarataj Belge Talep Dilekçesi

5 yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Ödeme Yapılması İçin Gerekli Bilgilerin Alınması

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Ödeme Yapılması İçin Gerekli Bilgilerin Alınması

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Ön Proje (Avan) başvurusu

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Park ve Bahçe İşlemlerinde İstek ve Şikayetlerin Alınması

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Personel izin dilekçesi işlemi

20 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Personel özlük süreçlerinin yürütülmesi

15 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Personel puantaj

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Personellerin Takibi için basılı envanterin elde edilmesi için gerekli veriler

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Plan Bilgisi talep işlemi

5 yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Poliklinik Hizmetleri

15 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Psikolojik Danışmanlık Hizmeti

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Psikolojik destek için detaylı kayıt işlemi- Onam Formu

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Psikolojik destek kesin kayıt talebinin alınması

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Psikolojik destek ön talebinin alınması

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Puantaj işlemleri

15 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Randevu Talebi

5 Gün

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Rayiç Bedel Alınması Süreci

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Riskli yapıların incelenmesi işlemi (İş yeri için)

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Riskli yapıların incelenmesi işlemi (Konutlar için)

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Sağlıklı Kent Profili Çalışması Kapsamında Anket Uygulanması

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Salon Tahsis İşlemi

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Satınalma işlemi (İhale), TEKLİF FORMU

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Satınalma işlemleri (Doğrudan Temin), TEKLİF FORMU

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Sendika Ödemeleri için İşlemler

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Sicil Kaydı

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Sivil Savunma Eğitimlerin Verilmesi

10 yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Sokak toplayıcıların atık toplama faaliyeti (Halkkart)

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Sosyal Yardımlaşma ve  Dayanışma Vakıfları’nda Yürütülen Sorumluluklar

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Staj Başvuruları

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Stand başvuru kayıt işlemi- Stand başvuru dilekçesi

15 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Şerh Konulması İşlemleri
(Web Tapu, Trafik, Banka)

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Tarım Danışmanlığının verilmesi

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Taşınır ve Hizmet Alımı için Firma Kaydının Yapılması

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Vatandaşlardan Gelen Talep Şikayet ve Öneriler

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Vekalet ücreti ödenmesi işlemi

35 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Vergi İade Dilekçesi

15 yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Vergi Muafiyeti İçin Gerekli Bilgilerin Alınması

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Yapı Kayıt Belgesi Beyan Dilekçesi

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Yapı ruhsat başvurusu

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Yapı yıkım işlemi

10 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Yapılan Ödemelerin Red Edilmesi ve iade edilmesi için gerekli veriler

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Yerinde Yoklama İşlemleri Gerekli Veri Alınması

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Yurtta Kalacak Öğrencilerin Kayıt başvuru süreci

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

Ziyaretçi Kaydı

5 Yıl

Faaliyetin Bitiş Tarihinden Sonra

 

 

 

 

 

 

DİĞER BİLGİLER

 

YENİŞEHİR BELEDİYESİ olarak kişisel verisini işlediğimiz veri sahipleri 6698 sayılı kanun kapsamında Kanun’un 11. maddesi uyarınca aşağıdaki haklara sahiptirler:

  • Kişisel verisinin işlenip işlenmediğini öğrenme,
  • Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
  • Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
  • Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
  • Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
  • KVKK ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
  • İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
  • Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme.

 

Belirtilen haklarınızı belediyemize yapacağınız bir talep ile kullanabilirsiniz. İlgili kişinin talepleri en kısa sürede ve nihayetinde en geç otuz (30) gün içerisinde ücretsiz olarak değerlendirilip karara bağlanacaktır. Değerlendirme ve karar verme işleminin ayrıca bir maliyeti gerektirmesi durumunda Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenen tarifedeki ücret esas alınacaktır.

 

 

Belediyemizin bünyesinde kişisel verilerin işlenmesi ile ilgili politika ve aydınlatma metinlerine www.yenisehir.bel.tr/KVKK adresinden ulaşabilirsiniz.

 

İLETİŞİM BİLGİLERİ

 

KVKK md.11 kapsamında belirtilen haklarınıza ilişkin taleplerinizi “İlgili Kişi Başvuru Formu”  doldurarak aşağıda belirtilen iletişim kanalları vasıtası ile belediyemize iletebilirsiniz.

 

BAŞVURU YÖNTEMİ

AÇIKLAMA

Yazılı Şahsen Başvuru

Yenişehir Belediyesi’ne kimlik ibrazı ve teyidi ile beraber imzalı başvuru formu ile şahsen başvuruda bulunmak.

KEP ile Elektronik İmzalı Başvuru

İlgili kişi formunu elektronik imza ile imzalayarak kep adresi üzerinden mersinyenisehirbelediye@hs01.kep.tr adresine göndermek.

Yazılı Posta ile Başvuru

Noter onaylı imza beyannamesi veya adres ve kimliğini doğrulayan fatura, makbuz vb. ile beraber ıslak imzalı başvuru formunu ‘Limonluk Mh., Vali Hüseyin Aksoy Cd., No:3, 33120 Yenişehir/Mersin’ adresine posta yolu ile göndermek.

Noter üzerinden başvuru

Noter üzerinden yazılı başvuru yapmak.